Per a qui? Potser aquesta és la qüestió. El trànsit en carrerons estrets com els de ciutat vella normalment no permeten l'estacionament, així que els vianants no fan servir el cotxe per passejar o anar de compres si no el poden aparcar. Una altra cosa ben diferent és el subministrament a botigues i oficines, totalment necessari per mantenir qualsevol barri, aquesta sembla ser la discussió eterna, qui o què és més important. La ciutat que he triat, Ávila, s'apunta també a la moda de peatonalitzar el casc antic, encara és una proposta, però plantegen solucions parcials, talls en unes hores concretes, restriccions de vehicles, etc. En conclusió, no és difícil estudiar l’activitat, l’horari, els camins i els usuaris que té un barri, així que tampoc ho deu ser presentar propostes de peatonalització, doncs està més que demostrat que aporten neteja, comoditat de pas, connexions visuals, reunions socials i reducció de soroll, entre d’altres.
Pel que fa a l’itinerari, i com he triat la ciutat que he triat, no puc estar-me de pensar en les muralles… podria fer molts comentaris però us convido a fer una ullada d’Àvila per internet i que penseu com funcionaria ARA Ciutat Vella si no s’hagués enderrocat part de la seva muralla.(CONTINUARÀ)
No hay comentarios:
Publicar un comentario